Over ons

Over ons

In 1984 creëerde CMS een eerste beheerprogramma voor verhuur van beurs en feestmateriaal.
De eerste RENT+ versie voor de audiovisuele verhuursector ziet het licht in 1996.

CMS France werd in 2000 opgericht om de distributie en ondersteuning in Frankrijk te verzekeren.

Tot en met 2005 werden verschillende RENT+ versies ontwikkeld:
• RENT+ Sono voor het beheer van verhuur voor de evenementensector
• RENT+ Project voor het beheer van projecten in de evenementensector
• RENT+ Expo voor de verhuur van meubilair op beurzen
Vanaf 2005 werden de verschillende versies geïntegreerd in één enkele RENT+ versie.

Vanaf het begin werd RENT+ gebouwd in nauwe samenwerking met bedrijven actief in de verhuur van materiaal voor evenementen.


Waar we sterk in geloven
• RENT+ moet de samenwerking tussen verhuurbedrijven faciliteren.
• Serialisatie (barcode, RFID) is een optie die de opvolging van materialen optimaliseert.
• Het beheer van meerdere agentschappen en meerdere voorraden in één geïntegreerd systeem is een sterkte.



Contacteer ons

Ons team

Filip Vandenweghe

CEO & Business unit manager
filip.vandenweghe@rentplus.eu 
Tel.: +32 496 10 54 97

Luc Moesen

Software Support
luc.moesen@rentplus.eu
Tel: +32 16 14 06 28

Kristof Depoortere

Software Support
kristof.depoortere@rentplus.eu
Tel: +32 16 14 06 28

Piet Hendriks

CFO
piet.hendrinks@rentplus.eu
Tel.: +32 16 14 06 28

Marc Ringot

Software support
marc.ringot@rentplus.eu
Tel: +33 1 82 88 09 12

Gregory Bulnes Cuetara

Lead Developer
gregory.bulnes@rentplus.eu
Tel.: +32 16 14 06 28

Etienne Monnier

Software Support
etienne.monnier@rentplus.eu
Tel: +33 1 82 88 09 12
Share by: